2013. május 10., péntek

18.fejezet




Hey! Ez egy nagyon rövid rész lett, de csak azért, mert
egy darabig el fogok tűnni.
Mind1 jó olvasást :)

By: Honey :)


*Reggel*
Amikor felkeltem Zayn még javában aludt. Én a mellkasán feküdtem. A telefonom csipogni kezdett. Lassan kiszálltam az ágyból, majd megnéztem.

''Feladó: Martin

Akkor ma 11-kor a reptéren. Remélem nem felejtetted el. ;) Xx''

Na igen a mi kis utazásunk...Zaynnek is el kéne mondani. Nem fogja megengedni. Ordítani fog, azt meg nem akarom...

-Szeretlek.-Ölelt át hirtelen hátulról.
-Azt hittem még alszol.-Mosolyogtam.-Figyel...Mondanom kell valamit.
-Igen?
-Tudod Bonnie a legjobb barátnőm és Magyarországra költözött. Az nincs olyan messze és gondoltam meglátogatnám...
-Bonnie? Még sosem meséltél róla.
-Mert még nem kérdezted...
-Ha neked ennyire fontos akkor rendben.-Mosolygott.
-Köszönöm. Ma 11-kor indul a gépem.
-11? Úúú...Próbám lesz...
-Nem baj. Akkor egyedül megyek.
-És mikor jössz?
-Csak pár nap. Sok mindent kell pótolnom vele.
-Rendben, de nekem már most mennem kell.-Mondta, majd kiugrott az ágyból és gyorsan felöltözött.
-Sajnálom...-Mondta.
-Ugyan semmi. Egyedül is boldogulok.-Mosolyogtam rá.
-Majd jövök.-Mondta, majd megcsókolt.
-Szia.-Kiabálta az ajtóból.

Ez gyorsan ment...Nem akartam neki hazudni, de ha megtudja, hogy a régi halott pasimhoz megyek, aki lehet, hogy él akkor...akkor...nem tudom, hogy mi lesz, de nem lesz egy leányálom.

***

-Na végre!-Mondta Martin. Azt hittem, hogy már nem is jössz. A csaj a mikrofonba, már mondta, hogy kezdjük meg a felszállást.
Beálltunk a végtelen hosszú sorba. El se hiszem, hogy ezt teszem. Tulajdon képen miért is vagyok itt? Hisz Coco átvert, megalázott, tönkretett. Zayn pedig felsegített engem még mielőtt teljesen összetörök. Szeretem őt, de akkor miért csinálom ezt?
Aztán jött a felvilágosodás.
-Nem tudom megtenni!-Jelentettem ki idegesen.
-Mi? Miért?-Nézett rám Martin.
-Mert szeretem Zaynt.
-Akkor meg mire vársz? Menj.-Biztatott. Úgy tettem ahogy mondott. Kirohantam a nagy épületből és egyenesen a próbateremig futottam. A srácok a színpadon álltak és gyakoroltak. Felsiettem és Zayn nyakába ugrottam. Szorosan öleltem őt, és nem akartam elengedni.
-Szeretlek! Nagyon szeretlek!-Ennyit tudtam mondani, de ezt teljes szívemből.
-Én is szeretlek.-Mondta, majd megcsókolt.

Azt hiszem, hogy ez volt életem legjobb döntése. Zayn mellett biztonságban vagyok. Senki nem bánthat, mert ő itt van nekem, és nagyon szeretem.
-Nem  barátnődnél vagy?-Mosolygott.
-Te sokkal fontosabb vagy nála.
Zayn édesen mosolygott, majd újra megcsókolt. Hallottam ahogy Louis mond valamit, de nem értettem tisztán.
-Srácok. Azt hiszem most haza megyek.-Mosolygott.
-Mi? Zayn ugye tudod, hogy egy hónap múlva kezdődik a turné?
-Igen, de ez most a szabadnapom.-Mondta, majd kéz a kézben indultunk haza.

   





1 megjegyzés: