2013. május 6., hétfő

17.fejezet




Sziasztok.
17.fejezet *___*
Remélem tetszeni fog.
Kéne pár komi! :)
Jó olvasást. :D

By: Honey :)


Utálom! Utálom, hogy vele maradt! Utálom, hogy nem jött velem! Utálom, hogy azt érezteti, hogy már nem vagyok neki fontos! Utálom ezt az érzést!
Felkaptam magamra egy csőnadrágot és egy egyszerű pólót, majd lementem a földszintre. Az egész ház üres volt. Zayn gondolom még a kórházban van...Leültem a kanapéra tv-t nézni, de nem igazán tudtam koncentrálni a filmre. Zaynen kattogott az agyam, azután Martinon. Eszembe jutott, hogy mit mondott. Bepötyögtem a számát a telómba és már hívtam is.
-Igen?-Szólt bele reggeli rekedtes hangján.
-Honey vagyok. Egy óra múlva a parkban találkozunk. Ne késs!-Majd leraktam.
Hogy hülyeség volt-e? Fogalmam sincs, de minden képen tudni akarom az igazat!

Fél 11 fele indultam el a parkba. Martin már ott volt. Mosolyogva fogadott. egy-egy puszit adott az arcomra.
-Mi volt olyan sürgős?-Mosolygott.
-Komolyan mondtad?-Kérdeztem.
-Mit?
-Él még?
-Coco? Igen. Budapesten lakik.
-Oda megyünk!
-Meg vagy húzatva?
-Kérlek! Muszáj látnom őt! Martin.
-Mikor indulunk?
-Áááá tényleg? Köszönöm!-Mondtam, majd megöleltem.
-Egy feltétellel.
-Nem fekszek le veled!
-Nem is ezt akartam kérni.-Nevetett.
-Akkor?
-Gyere el velem fagyizni.-Mosolygott.
-Oké, de akkor holnap megyünk!
-Jó.

Elmentünk fagyizni, azután felmentünk Martinhoz és lefoglaltuk a repülőjegyeket.

-Akkor holnap a reptéren.-Mosolygott Martin.
-Igen. De el ne késs!-Megöleltük egymást, majd hazamentem.

***

Benyitottam az ajtón. Korom sötét volt bent.
-Zayn?-Mondtam halkan. Még mindig félek a sötétben. Elmásztam a villanykapcsolóig.
-Hol voltál?-Ugrott elém Zayn. Úgy megijedtem tőle, hogy hátraestem. Zayn mosolyogva felsegített.
-Szóval hol voltál?-Kérdezte sokkal mélyebb hangon.
-Csak sétáltam. Te mikor jöttél?
-Úgy 11 fele, de nem voltál itthon. Komolyan 5 órán át sétáltál? Hol voltál?-Hangja keserű és félelmetes volt.
-Miért olyan hihetetlen? Igen elmentem sétálni és találkoztam egy régi barátommal. Elmentünk fagyizni és eldumáltuk az időt!-Mondtam a szokottnál kicsit hangosabban.
-Ki volt az a 'régi barát'?
-Semmi közöd hozzá!-Kiabáltunk mindketten.
-De igenis van közöm hozzá! Az én csajom vagy!
-Miért akarsz minden áron birtokolni?
-Mert szeretlek!
A padlót bámultam. Nem mertem a szemébe nézni. Zayn gyengéden nekilökött a falnak. A két kezét a fejem mellett támasztotta.
-Én is szeretlek.-Néztem könnyes szemébe. Gyönyörűen csillogott. Egyik kezével letörölte az én könnycseppjeimet. Még jobban nekinyomott a falnak és édesen megcsókolt. Haját piszkálgattam, ő meg a csípőmet markolászta. Az ölébe kapott és felrohant velem. A többi meg   18+   

2 megjegyzés:

  1. Sziaa. Wáááá ez nagyon jó lett! Imádom ahogy írsz. :DD Folytatást! :d <3

    VálaszTörlés
  2. Juj nagyon jó volt hamar kövi részt !!!!!!

    VálaszTörlés