2013. május 14., kedd

19.fejezet


...Az utolsó rész...


*10 év múlva*

A turné jól sikerült. A fiúk híresebbek, mint valaha. Nehéz volt az a 9 hónap, amit egyedül kellett töltenem, de túléltem, és Zayn is. A távkapcsolat nem is olyan nehéz. De talán nekünk az könnyítette a dolgunkat, hogy igazán szeretjük egymást. És, hogy most mi van velünk? 5 éve élünk boldog házasságban. Ami azt illeti mindjárt el is késem. Most van az évfordulónk, és Zayn vár egy étteremben.
 -Szia szívem.-Köszönt egy csókkal, majd helyet foglaltunk egy asztalnál.-Boldog évfordulót.-Nyitotta ki a pezsgőt, majd töltött mindkettőnknek.
Nem változott. Ő ugyan olyan, mint amilyen volt. Vicces, kedves, romantikus, nagyon helyes és még mindig szeret. De még is...van itt valami amit el kell neki mondanom. De nem tudom, hogy kezdjek hozzá. Mit fog majd mondani? Azt hiszem jobb, ha várok vele...legalább az este végéig.
 Az étel nagyon finom volt. Nem is tudom, hogy mivel érdemeltem ki.
Vacsora után kimentünk az étterem udvarára. Gyönyörűen ki volt világítva. Gyertyák, lámpák mindenütt. Csodálatos volt.
-Emlékszel még, hogy hogyan is ismertük meg egymást?-Mosolygott Zayn.
-Igen. Az felejthetetlen. De remélem te is emlékszel rá.
-Még szép. Életem legfontosabb dátuma.-Nevetett fel. Nagyon aranyos volt tőle minden.
-Zayn, ez egyszerűen csodálatos.
-Tényleg?-Nézett rám csillogó szemekkel.
-Igen. Minden olyan gyönyörű.-Mondtam, majd lágyan megcsókoltam. Minden csókunk olyan, mintha az első lenne.
-Te vagy a tökéletes édesem.-Simított végig az arcomon.
Mosolyogva néztünk egymásra.  Itt a pillanat. El kell neki mondanom.
-Zayn...mondanom kell valamit.-Néztem a szemébe.
Kíváncsinak tűnt, de sajnos nem tudtam neki elmondani, mert meghallottam egy ismerős kis 'kolomp' zenét. A másik pillanatban Harry, Niall, Liam és Louis rohant ki az ajtón. Lepasszoltak Zayn-nek egy mikrofont. Niall a gitárján kezdett játszani. Leültem a lépcső szélére és hallgattam amint a srácok a What Makes You Beautiful-t énekelték. Többször is elérzékenyültem az előadás közben. A szám végén a fiúk visszarohantak az épületbe. Csak Zayn és én maradtunk, na meg a mikrofon. Zayn leült mellém és énekelni kezdte a Last First Kiss-t.
-Had legyek a te utolsó első csókod.-Fejezte be, majd megcsókolt. Hosszú perceken át néztük egymást. Gyönyörű volt minden.
-Mit is akartál mondani?-Kérdezte fürkésző tekintettel. Tehát most, vagy soha. De ezt muszáj tudnia. Nagy levegőt véve belekezdtem...
-Zayn én...-Sóhajtottam. Zayn csak angyalian mosolygott...
-Terhes vagyok.-Mondtam ki végül.

...Vége...

2 megjegyzés: