2013. március 23., szombat

5.fejezet



Sziasztok! Itt a következő rész. :) Remélem tetszeni fog.
Jó olvasást! :)

By: Honey :)




*Otthon*

-Mi a szar történt veletek?-Nézett ránk nagy szemekkel Louis.

Mi csak hülyén mosolyogtunk rá, azután fölmentünk Honey szobájába.  Leültünk az ágyra, majd beszélgetni kezdtünk.

-Mióta szeretsz?-Kérdezte játékosan.

-Már akkor megtetszettél amikor Martin elől futottál. És amikor Liam bemutatott egymásnak már teljesen beléd estem. És te mióta?-Kérdeztem vissza mosolyogva.

-Úgy 2 hete.-Mosolyodott el amitől nekem is széles mosolyra húzódott a szám, hiszen 2 hete ismertem meg. Szóval ez olyan mintha egyszerre szerettük volna meg egymást.

-Ki az a Coco?-Kérdeztem rá.

-Helyben vagyunk...-Sóhajtott.

-Mi történt?-Néztem a szemébe.

-Röviden?...Beleszerettem egy drogos srácba...

-És vele mi...mi történt?

-Meghalt.-Mondta suttogva.

-Nagyon sajnálom.-Mondtam szomorúan.

Elmosolyodott, majd átfordult a másik oldalára, ezzel hátat fordítva nekem. Nyöszörgést hallottam. Így próbálta visszafojtani a sírást.

-Nyugodj meg.-Suttogtam, közben átöleltem.

Letöröltem pár könnycseppet.

-Nyugodj meg.-Ismételgettem neki.

-Szeretlek.-Mondta szipogva.

-Én is szeretlek.-Mondtam, majd megcsókoltam.

Édesen elmosolyodott, így megmutatva gödröcskéit. Átfordult a másik oldalára és rá ült a csípőmre. Így én voltam alul és ő felül. Tetszett a helyzet. Nem perverzségből, de tetszett. Így folytattuk tovább a csókot. A hátát simogattam, míg ő a hajammal játszott.

-Srácok Liam az kérdezi, hogy... Ti meg mi a szart műveltek?-Lépett be Niall.

-Kopogni nem tudsz?-Kérdeztem kicsit mérgesen.

Honey óvatosan leszállt rólam.  Niall csak hülyén vigyorgott ránk.

-Csak nem?-Kérdezte nevetve.

-De. Úgyhogy tűnés!-Szóltam rá.

-Na szóval Liam azt kérdezi, hogy jöttök-e focizni.-Mondta még mindig nevetve.

-Én kihagyom.-Mosolygott Honey.

-Ja én is, de azért kösz.-Mondtam.

-Hát oké. Amúgy gratulálok.-Mondta, majd nevetve elment.


*Honey szemszöge*

-Niall kicsit zakkant.-Mondta zavartan Zayn.

Én csak nevetni tudtam ezen.

-Hol is hagytuk abba?-Kérdezte vigyorogva.

-Ott, hogy lemegyek fagyiért.-Mosolyogtam, majd elindultam az ajtó felé.

-Nekem is hozhatsz!-Kiabálta utánam.

Mikor leértem Harry-vel találtam szembe magam.

-Gratula.-Mosolygott.

-Köszi.-Viszonoztam kedves gesztusát.

Ő elment focizni, én addig fagyiért kutattam, amikor egy meleg kezet éreztem meg a derekamon.

-Itt a fagyi.-Fordultam meg. Egy kis puszit nyomott az arcomra, és elvette tőlem a dobozt. Elővett két kanalat és a kanapé felé tartott. Én követtem őt.

Spongyabobot néztünk. A kedvenc mesémet. Most az a rész ment amikor Csigusznak eltört a háza és Spongyabob új házat akart neki venni. Nem is ez a lényeg, hanem Zayn. Nem a TV-t, hanem engem nézett ami idegesített. Már rá akartam szólni amikor megszólalt a telefonja.

-Szia édesem!-Vigyorgott.-Hát persze. Igen. Tudod, hogy szeretlek! Nagyon. Nem sokára. Én is. Oké. Szia. Szia. Oké. Szia. Értettem. Tudom. Sziaaa! Puszi. Szia.-Tette le.

Kíváncsian ránéztem. Ő elmosolyodott.

-A húgom Safaa volt.-Mosolygott.

-Nagyon hiányzik?

-Eléggé...Régen jártam már otthon...

-Hát akkor menj el! Most úgy is szünetet kaptatok nem?

-De...

-Akkor meg mire vársz? Meny haza!

-Honey...

-Nem Zayn. Ők a családod és ez nincs jól, hogy alig látod őket.

-Honey...!

-Zayn! Meny csak nyugodtan!

-De ááá asszony hagyj már szóhoz jutni! Elmegyek...,ha te is velem jössz.

-Mi?

-Jól hallottad.-Mosolygott.

4 megjegyzés:

  1. DE JÓÓÓ *-* KÖVIT!!! <3 xx

    VálaszTörlés
  2. Decukii*-* Zayn aranyos Honeyvel ami nagyon tetszik az egèszben:)) megkívántam a fagyit>.<" siess a kövivel:)) <3

    VálaszTörlés
  3. 'asszony', hozd a következőt! XDDDD:DDDDDD

    VálaszTörlés