2013. március 31., vasárnap

8.fejezet



Sziasztok. Meghoztam az új rész.
Van benne +18.
Még soha nem írtam ilyen sztorit, szóval még kezdő vagyok benne...
Azért remélem tetszeni fog.
Jó olvasást. :)
A következő rész 2 komi után fog jönni!

By: Honey :)


+18

*1 hét elteltével*

Nagyon jó volt Zayn családjával lenni. Igaz úgy volt, hogy csak 2 napig maradunk, de végül egész héten ott voltunk. Többet tudtam meg Zaynről és ő is rólam. Nagyon szerencsés, hogy egy ilyen szerető és gondoskodó családba született. Ő olyan mint egy angyal. Az én angyalom. Napról napra jobban szeretem. Képtelenség vele betelni. Kívánom őt. Oly annyira, hogy az már lehetetlen.

-Na és mi a terved mára?-Zökkentett ki barátom a gondolkodásból.
-Umm...Nem tudom..
-Nekem lenne pár ötletem.-Kacsintott rám.

Tudtam mire gondol, és semmi ellenvetésem nem volt.

-Nem rossz ötlet.-Suttogtam.

Furcsán nézett rám. Akkor most mégsem akarja?

-T...tényleg?-Kérdezte.

Egy apró bólintással jeleztem neki, hogy már nagyon akarom. Lágyan kezdett el csókolni.

-Az ágyban jobb lenne.-Mondta rekedtes hanggal, majd a térdem alá nyúlt és felemelt. Így vitt fel az emeletre. Óvatosan lerakott az ágyra és fölém mászott. Gyönyörű barna szeme csillogott a vágytól.

-Ezt levesszük.-Nyúlt a pólómért és levette róla.
-És ezt is.-Folytatta a nadrágommal.

Közben én is  levettem a feleslegesnek számító ruhadarabokat róla. Így ő csak egy bokszerben én meg egy fehérneműszettben voltam.

-Gyönyörű vagy.-Mért végig. Újra fölém mászott és megcsókolt. Levette a melltartómat és eldöntött az ágyon.

-Hm...-Mosolygott kaján vigyorral.

Felültem az ágyon és az ölébe ültem. Apró csókokkal hintettem be mellkasát, majd elterült az ágyon. Én voltam felül. Bokszerén keresztül kezdtem izgatni. Masszíroztam neki, néha pedig puszikat adtam rá. Pár pillanat múlva azt fedeztem fel, hogy a kis Zayn már nem fér el a szűk anyagban, így megszabadítottam tőle. Nagy volt. Nagyon nagy. Láttam már egy párat, de a Zayné volt a legnagyobb.

-Cs...csináld már!-Dadogta.

Óvatosan vettem a kezembe a farkát. Párszor végigsimítottam rajta, majd nyaldosni kezdtem. Csak a felét tudtam bekapni, de neki ez nem volt elég. Megtolta a csípőjét, így az egész mérete a számban volt. Fuldokolni kezdtem. Egy kicsit várt, így valamivel jobb lett. Lassan kezdtem el szopni, de nem bírtam sokáig. Hatalmas erekciója majdnem megfojtott. Verni kezdtem neki és csak a tetejét nyaltam közben a golyóit simogattam.

Elégedett nyögés hagyta el a száját.

-Honey..én..mind...-Nem tudott értelmes mondatot összerakni, de így is értettem mit is akar mondani. Abbahagytam. Felült az ágyon. Vártam egy kicsit amíg Zayn összeszedi magát.

-Most én jövök!-Mosolygott.

Rám mászott. A nyakamat kezdte harapdálni. majd a mellkasomon folytatta. Végignyalta a melleimet, majd a combom belső részét nyaldosta. Félre tolta a bugyimat és a csiklómat kezdte izgatni. Hangosan felnyögtem, amikor két ujját belém tolta. Erősen kezdett pumpálni. Felsikítottam amikor ujjai helyett nyelvét éreztem meg. A mennyben éreztem magam.

-Zayn! Közel...vagyok.-Nyögtem. Amint kimondtam abbahagyta.

Az éjjeli szekrényben kezdett kutatni. Egy ezüst kis csomagot vett ki belőle. Gyorsan kibontotta és felgörgette az óvszert.

-Most egész London tudni fogja, hogy mi éppen mit csinálunk!-Mondta dögösen.

-Csináld!-Kértem.

Befészkelte magát a lábaim közzé. Párszor végighúzta a farkát a csiklómon, majd a bejáratomhoz pozicionálta magát. Erősen belém hatolt, amitől sikítottam. Könnyek gyűltek a szemembe.

-Sajnálom!-Húzta ki magát belőlem. Aggódó tekintettel nézett rám.

-Semmi baj. Újra.-Mondtam.

Bólintott. Újra belém tolta magát, de most gyengéd volt. Várt egy kicsit amíg megszokom méretét aztán lassan mozogni kezdett bennem. Minden behatolásnál hangosan nyögtem fel.

-Akarsz felül lenni?-Kérdezte. Egy aprót bólintottam. Kihúzta belőlem a farkát és megfordult és én az ölébe ültem úgy kezdtem rajta mozogni. Előrehajoltam, hogy megcsókoljam. Csiklóm a hasát dörzsölte ez még közelebb hozott ahoz, hogy elmenjek.

Zayn megrándult bennem és éreztem ahogy bele élvez a gumiba. Ennek hatására belőlem is előtört az orgazmus.

Fáradtan borultam rá Zayn mellkasára.

-Ez isteni volt.-Lihegett. Csak mosolyogni tudtam.
-Az első közösülésünk....-Sóhajtott, majd megcsókolt. Leszedte magáról a már elhasznált kotont és visszafeküdt mellém és betakart mindet.

-Életem legjobb napja.-Mosolygott. Nem tudtam megszólalni. Az érzés amit Zayn váltott ki belőlem valami eszméletlen.

-Nagyon fájt?-Kérdezte.

Nemlegesen megráztam a fejem.

-Akkor jó.-Mondta és átölelt. Aznap egész nap az ágyba feküdtünk és élveztük egymás társaságát.

4 megjegyzés:

  1. Tök jóóó :DDDD
    folytatod? :))
    kíváncsi vagyok a folytatásra <3

    VálaszTörlés
  2. Uuuh naggyoon joooo..Hamar folytatást.<3

    VálaszTörlés
  3. nagyonjó*-*
    folytatááást*-*

    VálaszTörlés
  4. Siess!Tetszett!Nagyon tehetséges vagy! Kíváncsi leszek a fokytatásra

    VálaszTörlés