2013. április 2., kedd

9.fejezet



Sziasztok. Elsőnek is Kellemes Húsvétot.
Meghoztam a következő részt.
Jobb oldalt van egy kérdés...válaszoljatok rá :')
És iratkozzatok fel.
Jó olvasást! :D

By: Honey :)
-HAKUNA MATATA!-Ordibált Louis.
-Ennek mi baja?-Nevetett Zayn.
-Oroszlánkirályt nézett...-Válaszolt Harry.-Na és milyen volt a hétvége?
-Egész jó. Jól szórakoztunk. Igaz Honey?-Mosolygott rám Zayn.

'Jól szórakoztunk' A tegnapi napra tudtam csak gondolni, mert akkor tényleg jól szórakoztunk. Még most is alig tudom felfogni, hogy lefeküdtem Zayn-nel. Ő olyan csodálatos ember. Akkor meg miért jár velem?

-Honey!-Mozgatta kezeit előttem Harry.
-Mi? Ja...igen jól szórakoztunk.-Mosolyogtam.
-Őh...nekem ez kétértelmű.-Nézett rám Harry.
-Ajj fogd be!-Nevettem.
-Khm..pedig...ő...izé..-Akadozott Zayn
-Dugtatok?-Kérdezte meg Harry a már amúgy is nyilvánvaló tényt.
-Titeket nem zavar, hogy amikor Harry itt van csak a szexről tudtok beszélni?-Kérdeztem.
-Pasik vagyunk...Nem beszélhetünk csajos dolgokról.-Mondta Zayn.
-Dehogynem!-Vigyorgott Harry.-Jajj Zayn bébi nézd milyen dögös a rózsaszín körömlakkom.  Ah..elájulok magamtól olyan szexi vagyok. Máma megyünk és plasztikáztatunk jó? Imádlak bébiiii.-Mondta Vékony hangon. Előtört belőlem a röhögés.
-Betegek vagytok!-Mondtam, majd kimentem a konyhába ahol Niall is tartózkodott.

-Szia haspók.-Mosolyogtam.
-Imádom amikor ilyen beceneveket adtok nekem.
-Sajnálom...Akkor Szia Niall. Így jó?
-Tökéletes. Kaja kell?
-Nem, csak már nem bírtam ki őket.
-Most már érted min megyek keresztül. Amúgy ma megyünk kicsit focizni. Jössz?
-Hát...
-Na légyszi!
-Oké megyek, de nem fogok beállni.
-Jól van.

*Délután*

A fiúk végül rávettek, hogy én is beszálljak focizni. Csatlakozott még hozzánk Danielle, Eleanor és Eleanor egyik barátja Ashley meg valami Perrie. Hogy igazságos legyen csapatokat alkottunk. Én Harryvel, Niallel, Ashleyvel és Liammel voltam.
Nálunk én voltam a kapus a másik csapatban pedig Zayn. Tehát párok-párok ellen.
Végül 5-3-ra nyertünk.

-Ügyes voltál bébi.-Mondta Zayn és megcsókolt.
-Ki az a lány? Folyton minket néz. Ismered?-Biccentettem a fejemmel Perrie felé.
Sóhajtott egyet.
-Na jó...Ne akadj ki! Ő az ex barátnőm.
-Hogy mi bajod van? Te meghívtad az ex csajodat focizni?-Próbáltam suttogva kiabálni, de lássuk be ez képtelenség, de nem akartam, hogy hallják.
-Nem! De Danielle és Eleanor nagy spanok és hát Pez is a haverjuk..
-Pez? Már becézgeted is? Ez szép.
-Most féltékeny vagy?
-Nem!-Mondtam. Még hogy nem! Hát persze, hogy az vagyok!
-Édes vagy.-Mosolygott, majd átölelt.

-Sziasztok.-Köszönt nekünk a szőkeség.
-Perrie vagyok.-Nyújtotta a kezét abban a reményben, hogy elfogadom.
-Honey kérlek.-Suttogta a fülembe Zayn.
-Honey vagyok.-Fogadtam el végül.
-Na én most iszok egy kis vizet.-Mondta Zayn, majd ott hagyott Perrievel.
-Jó neved van.-Mosolygott.
-Köszi. A tied is tetszik.-Mondtam.
-Csak le ne nyúld, mint a pasimat!-Mondta. A hangába undort lehetett érezni.
-Nem nyúltam le. Ő hajtott rám!-Tájékoztattam.
-Mindig is rühelltem a ribancokat ahogy Zayn is. Nem tudom mit eszik rajtad. Úgy is visszaszerzem. Zayn az enyém.
-Mondjak valamit? Te csak egy...
-Hé csajok  visszajöttem. Miről dumáltatok?-Csendült fel Zayn angyali hangja a hátam mögül.
-Ó semmiről.-Nevetett kacéran Perrie, majd lágyan megérintette Zayn karját, de a kezét elfelejtette levenni róla.
Szívesen behúztam volna neki egyet, de akkor Zayn megutálna.

Nem bírtam tovább ott maradni. El kellett mennem.
-Hogy mi? Oké Harry megyek!-Kiabáltam, mintha Harry nekem szólt volna.
Gyorsan odafutottam a többiekhez. Inkább velük kezdtem el beszélgetni. Pár perc után Harry aggódó tekintettel nézet rám. Értetlenül néztem rá. Biccentet egyet a fejével Zaynék irányába.

Amikor odanéztem elállt a lélegzetem. A sírás kerülgetett. Gondolom ti is tudjátok, hogy vajon mit művelhettek ott. Kéz a kézben falták egymást.
Zayn gyengéden arrébb lökte Perriet, valamit mondott neki, majd felém nézett és futni kezdett én is így cselekedtem, csak az ellenkező irányba. Alig egy utcányit futottam, amikor Zayn elkapta a csípőmet.

-Ez nem az volt aminek látszik!-Mondta kifulladva.
-Mibe fogadunk, hogy most az jön, hogy: De Honey ő csókolt meg!-Mondtam. Nem is mert ordítottam.
-De Honey tényleg ő csókolt meg! Én csak téged szeretlek és senki mást.-Mondta.
Nem tudtam megszólalni. A könnyeim kezdtek hullani. Felnéztem Zayn-re akinek könnyes volt a szeme.
-Kérlek Honey!Bocsáss meg! Kérlek!-Könyörgött.
-És ha most megbocsájtok mikor fogsz újra félrelépni?-Kérdeztem suttogva.
-Soha! Ígérem soha! Kérlek Honey. Csak egy utolsó esélyt kérek.-Mondta még mindig könnyezve.
Az a ribanc azt mondta, hogy vissza fogja szerezni Zayn. De ezt mégsem hagyhatom. Ő az enyém!
-Az utolsó esély.-Mondtam alig hallhatóan.
-Szeretlek!-Mondta egy halvány mosoly kíséretében.
-Szeretlek.-Megcsókolt. Olyan volt, mint az első csókunk. Szenvedélyes, lassú, és beleremegtem. Imádtam.


2 megjegyzés:

  1. *O* NAgyon jooo ... Gyorsan a kovitt :DD <3

    VálaszTörlés
  2. ááááá*--* nekem is nagyon tetszett...tényleg nagyon jól írsz...alig várom már a kövit :DDD <333

    VálaszTörlés