2013. április 10., szerda

13.fejezet



Heló mindenki.
Tudom, hogy 'kicsit' sokáig tartott mire meghoztam
az új fejezetet, de csak most
volt időm írni.
Minden hülyeséget összeírtam, de remélem
megfelel az ízléseteknek ><
Tényleg sajnálom, hogy megvárakoztattalak titeket
és engesztelés képen egy halom szart hozok.
...

By: Honey






*1 hónappal később*

*Zayn szemszöge*


Nem részletezném, hogy mennyire megbántott és átvert 'életem szerelme'. Meg már amúgy is kezdem megszokni, hogy nincs mellettem senki. Egyedül kelek/fekszek. A srácokkal hetente egyszer, ha találkozom. Kicsit elhanyagoltam őket ezért ma délután tartunk egy ilyen 'kan bulit', csak előbb le kell mennem a boltba egy kis kajáért.

***

A nasis részlegnél voltam amikor valaki nekem jött. A chips kiesett a kezemből.

-Sajnálom!-Csendült fel egy ismerős hang.-Nem tudom mi van ma velem. Talán bal lábbal keltem fel és...ah. Bocs.-Mondta.
-Semmi baj, de én most megyek. Szia.-Mondtam, és menni készültem.
-Várj!.-Mondta, majd közelebb lépett.-Csak azt akarom, hogy tudd én még mindig szeretlek. Nem tudom mi ütött belém, én nagyon sajnálom. Hiányzol Zayn.-Mondta könnyes szemekkel.
-Szia Honey.-Mondtam, és elmentem. Mit kellett volna csinálnom? Megbocsátani és elfelejteni ezt az egészet? Hát nem tudom.

***

A fiúk 3 óra fele jöttek. Elmeséltem nekik, hogy ma találkoztam Honey-val.

-Tudom, hogy megcsalt, de ez bunkó volt. Egy síró, törékeny lányt csak úgy otthagyni...-Mondta Liam.
-Szerintem meg jó döntés volt. Hahó a csaj más fiúkkal dug. Ki tudja hányszor csalta már meg.-Akadt ki Louis.
-Nem zavar, hogy én is itt vagyok?-Néztem rájuk.
-Szerintem az lenne a legjobb, ha most elmennél hozzá és kibékülnél vele. Ő tényleg szeret téged! Neked is jobb lenne vele..Szerethető lány-Mosolygott Harry.
-Ja én azt bírom benne, hogy olyan vicces aranyos és tud főzni. Nekem egy ilyen lány lenne a főnyeremény. Mellette nem lehet unatkozni. Mindig visz egy kis színt az életedbe.-Nevetett Niall.
-De srácok, ha kiderül, hogy ezek ketten együtt vannak Honey-t zaklatni fogják a Directionerek. Ő nem olyan lány aki híres akar lenni.Eddig titokban tartottátok, de ez kitudódik.-Mondta Louis.
-Lehet, de még nincsenek együtt. De mindenre van megoldás. Nem kell a rajongóknak tudni, hogy együtt vannak.-Ötletelt Liam.
-Még mindig szeretem őt, de most veletek foglalkozom inkább. Az utóbbi időben kicsit eltávolodtunk és hiányoztok!-Mondtam. Mindenki mosolyogni kezdett.
-Na kajáljunk! Éhen halok.-Ugrott fel Niall és a konyhába szaladt.

*Honey szemszöge*

Azóta nem találkoztam Martinnal. Nem is zavar. Kétszer is lefeküdtünk. Azóta is írogat. Át kell hozzá mennem és meg mondani neki, hogy hagyjon békén.

***

-Szia szépségem.-Mosolygott Martin.-Gyere beljebb.
-Miért bujkálsz előlem?-Kérdezte. Közelebb lépett. Meg akart csókolni, de nem hagytam.
-Mi bajod van?-Kérdezte homlokát ráncolva.
-Martin figyelj. Én szeretlek, de csak barátilag.-Kezdtem.
-Nem értem...Ha csak barátként nézel rám akkor miért feküdtünk le kétszer is?
-Nem tudom. Magam alatt voltam...és bedrogoztam...Nem akartam. Én Zaynt szeretem.
-Nem! Te az enyém vagy. Nem fogom hagyni, hogy egy balfasz elcsábítson!
-Felejtsük el ezt a z egészet és hagyj békén.


*Martin szemszöge*

-Azt már nem! Hozzám tartozol!-Kiabáltam.
-Maradjunk barátok...-Mondta halkan.

Nagyon ideges voltam. Azt hittem, hogy tényleg szeret, de neki az a seggfej Zayn kell.

-Ha választhatnál Zayn-t vagy Coco-t választanád?-Néztem a szemébe. Látszólag teljesen összezavarodott.
-Válaszolj Honey!
-Hülye vagy! Válasszak az ex és a hallott ex pasim között.
-És ha azt mondom, hogy nem halt meg?
-Mi?
-El sem hiszem, hogy el tudnád rólam képzelni, hogy 19 évesen egy gyilkos vagyok. Nem öltem meg. Nem voltam rá képes.
-Ott voltam! Láttam! És a temetés...
-Nem ő volt benne. Tulajdonképpen üres volt az a kibaszott koporsó.
-Akkor ő hol van?
-Utoljára Magyarországon láttam.
-Nem vagy normális!-Mondta sírva.
-Szerinted megölném a legjobb haverom?
-Utált téged!
-Nem igaz. Legjobb haverok voltunk, de amikor bekerültél a képbe összevesztünk rajtad. Végül ő nyert és egyúttal téged is megnyert. Ha igazán szeretett volna akkor nem hagyja, hogy részt vegyél az üzleteibe.-Fájdalmat éreztem az arcomon. Erősen behúzott nekem egyet.

A legközelebbi tárgyat fogtam meg ás vágtam erőteljesen hozzá. Egy pohár volt ami a kezét kapta.

-Sa...sajnálom!-Mondtam, majd gyorsan odaléptem hozzá.-Nem akartam, de felidegesítettél. Kérlek  ne haragudj.

 Súlyos sérülést nem láttam rajta, kivéve, hogy vérzett. Olyan volt, mintha felvágta volna az ereit.  Rendbe raktam a sérülését.

-Tényleg sajnálom!
-Hagyj békén!-Monda és elment.


Egy balfasz vagyok. Elveszítettem azt a lányt akit igazán szerettem.


 

3 megjegyzés: