2013. április 20., szombat

15.fejezet




Aloha! Kövi rész. :D
Kicsit fáradt vagyok, és hát ez ilyen lett.
Jó olvasást.
Kövi rész 2 komi után jön. :P
UI.: Nagyon szeretem az olvasóimat! :DD <3

By: Honey. :D






-Járok Honey-val.-Mosolygott Zayn.
-Ezt rendesen elintézted.-Röhögött Louis.
-Hogy érted?-Nézett rá a barátom.
-Járok vele. Ki kér kaját.-Nevetett torz hangon.
-Kaja? Hol? Ugrott fel Niall.

Mind a két kezemmel eltakartam az arcomat.

-Szóval együtt vagytok?-Kérdezte mosolyogva a műsorvezető.
-Igen.-Mondtuk egyszerre Zaynnel amin elmosolyodtam.
-Hát akkor itt nagy a szerelem.-Mosolygott a nő.
-Ja néha túlságosan is!-Kiabált Harry.
-De csak néha.-Mosolygott rám Zayn.
-Inkább mindig.-Mondta Liam.

-És hogy ismerkedtetek össze?-Mosolygott a műsorvezető.
-Egy koncert után indultunk haza amikor megpillantottam Honey-t. Már akkor elvarázsolt.

kezemmel próbáltam takarni a rákvörös képemet. Kisebb nagyobb sikerrel.


***

Jól éreztem magam ott. Mindenki nagyon kedves volt. Nem erre számítottam.
-Megkíséreljek felmenni Twitterre?-Néztem Zayn-re.
-Fogalmam sincs. Elég erős vagy?-Kérdezte.
-Inkább majd holnap. Mit csináljunk?-Mosolyogtam.
-Üljünk a kanapén és nézzük a tv-t.
-Oké akkor sétálunk!
-Ahhh nee!
-Dede úgyhogy emeld fel az aranyos kerek segged a kanapéról aszt gyere.
-Aranyos a seggem?-Röhögött.
-Séta van béi!
-Megyek.-Sóhajtott, majd felállt. Lehajolt, hogy felvegye a cipőét.
-És igen aranyosan jó segged van.-Markoltam bele. Zayn egy kicsit felugrott.
-Séta helyett mást is csinálhatnánk.-Kacsintott.
-A-a. Most nem. Séta!-Nevettem.

Kézen fogva indultunk el a park felé. Egy páran megnéztek minket. Most valahogy nem zavart. Zayn-nel akartam lenni.
Leültünk egy padra és beszélgetni kezdtünk.

-Szia Zayn.-Lépett oda hozzánk egy 14 éves lány.-Kérhetek egy képet.
-Szia. Hát persze.-Pattant fel Zayn és átkarolta a lányt. Bepózoltak és a vakuvillanás után jött az autogram osztás. Több, mint 20 tini ugrált Zayn körül. Sajnálkozva nézett rám barátom. Mosolyogva legyintettem egyet.

-Szia. Te vagy Zayn barátnője?-Nézett rám egy 12 év körüli szőke kislány.
-Szia. Igen.-Mosolyogtam.
-Vá de jó neked. Így kihasználni Zayn-t...gratulálok. Miattad változott meg. Hülye ribanc. Rémélem belefulladsz  egy kanál vízbe!-Mondta, majd elment. Kikerekedett szemekkel figyelte a történteket. Nem akartam itt maradni. El akartam tűnni. Zayn most úgy sem figyel. Itt az idő. Rohanni kezdtem. Fogalmam sincs, hogy merre, csak futottam. Visszapillantottam Zayn-re akit lefoglalt a sok rajongó.

Valami lepukkant játszótér féleségnél kötöttem ki. Próbáltam felmászni az egyik tölgyfára, de lecsúszott a lábam, így lett egy csúnya horzsolásom. Nagy nehézségek árán, de felmásztam. A lábamat lefelé lógattam.

Kb. 10 percig lehettem ott amikor valaki megfogta a bokámat. Nagyot sikítottam.

-Nyugi csak én vagyok.-Mosolygott Zayn, majd ő is felmászott és a velem szemben lévő ágra telepedett.
-Miért mentél el?-Kérdezte.
-Nem tudom...Nagy volt a tömeg, a párás levegő, és a sikoltozó rajongó. Ó és egy 12 éves kislány szerint egy ribanc vagyok és, hogy meg kéne fulladnom egy kanál vízben...és mert már nem akartam ott maradni.-Magyaráztam.
-Jaj kicsim. Tudtuk, hogy nem lesz könnyű, de ez csak egy kis ideig fog menni. Ők nem is rajongók. Szeretlek nagyon, és senki nem állhat közénk.-Mondta mosolyogva.
-Szeretlek.-Suttogtam.
-Menjünk haza.-Nyújtotta felém a kezét, amit én örömmel fogadtam el. Lemásztunk a fáról és kéz a kézben indultunk haza.

2 megjegyzés:

  1. Úúú nagyon jó *o* Imádom ahogy írsz,olyan aranyos Honey és Zayn <3 Hozd gyorsan a kövit!!!

    VálaszTörlés
  2. Juj, nagyon jó! :33 ügyesen írsz! <3 Imádlak, következőt, de gyorsan! <33 xx

    VálaszTörlés