2013. április 13., szombat

14.fejezet



Sziasztok.
Itt a következő rész.
Bocsi, de nem tudok +18-ast írni ><
Ilyet ne is várjatok! Vagy talán lesz, de nem most.
Elég rendesen félbe hagytam ezt a fejezetet, de csak ennyire volt időm.
Sajnálom, de azért jó olvasást. Jól esne pár komi, de tényleg. Szeretlek titeket! <3
Amúgy köszönöm szépen a fejlécet Directioners Hungary-nak.
Nekem nagyon tetszik. <3 :DD

By:Honey :)



*Honey szemszöge*

Otthon ültem az ágyon és a sebemet nézegettem. Csengettek. Unottan mentem ajtót nyitni. Azt hittem, hogy Martin az, de nem. Zayn volt. A pillangók a hasamban tomboltak. Hülyén vigyorogtam rá.

-Szia.-Köszönt mosolyogva.
-Szia. um..gyere beljebb.
-Köszi.

A kanapén ültünk. Nem szóltunk egymáshoz. Beállt a kínos csend.

-Tulajdon képen azért jöttem, mert...Umm..Azért mert...
-Zayn én tényleg nagyon sajnálom. Nem akartam ezt tenni veled. Meg tudom érteni, hogy egy ribancnak nézel, de tényleg sajnálom. Téged szeretlek és nem őt. Egy elbaszott seggfej vagyok!-Mondtam könnyes szemekkel.
-Ne mondj ilyet.-Lépett oda hozzám és szorosan megölelt.-Te egy igazi kincs vagy.
-Tudom, hogy utálsz...
-Nem utállak. Ez az én hibám. Nem kellett volna hagynom, hogy egyedül menj haza, de nekem csak a foci számított. Én szeretlek bébi.-Mondta suttogva.
-Haragszol még?-Kérdeztem.
-Nyilván nem esett jól, de mindenki követ el hibákat és azt hiszem, hogy túlságosan szeretlek ahoz, hogy haragudjak.
-Té..tényleg?-Kérdeztem dadogva.

Nem válaszolt. Helyette ajkait az enyémnek nyomta. Nyelve átcsusszant az enyémhez. Hajába túrtam, ő a csípőmet markolászta ami hangos nyögésre kényszerített. Zayn belenevetett csókunkba.
Felkapott az ölébe és a hálószoba felé vitt.

Egy csodálatos estét töltöttem el Zayn-nel.

***

-Mi történt a kezeddel?-Kérdezte zavartan. Még mindig az ágyban feküdtünk.
-Semmi.-Takartam el a sebet.
-Honey kérlek. Azt hittem mindent megosztunk egymással, és nincsenek titkaink. Szóval?
-Át mentem Martinhoz megkérni, hogy szálljon le rólam. Veszekedtünk. Felpofoztam ő meg hozzám vágott egy poharat.-Mondtam.

Zayn feszülten hallgatta amit mondtam. Egy kicsit elgondolkozott valamin.

-Nem fogod bántani!-Mondtam határozottan. Mosolyogni kezdett.
-Zayn kérlek! Ne csináld! Ezzel semmi nem lesz jobb. Kérlek.-Könyörögtem.
Magához húzott és szorosan átölelt.
-Nyugi. Nem bántom.-Mosolygott dögösen.

-Zayn?
-Igen?
-Akkor mi most járunk?-Kérdeztem félénket.

Halkan felnevetett és megpuszilta a homlokomat.

-Igen. De csak ha nincs ellenvetésed.-Mondta rekedtes hanggal.
-Nekem ugyan nincs.-Mosolyogtam, majd újra megcsókoltam.
-Figyel. Arra gondoltam, hogy bemutatnálak a Directionereknek.
-Tényleg?-Mosolyogtam.
-Igen. Holnap meghívtak minket egy interjúra...te is jöhetnél.
-Komolyan mondod? És ha utálni fognak?
-De aranyos vagy. Attól félsz, hogy nem fognak szeretni? Téged csak imádni lehet. És ha tényleg Directionerek akkor örülni fognak, hogy boldog vagyok veled.


***

-Honey elkésünk!-Kiabálta Zayn.

El sem hiszem, hogy belementem ebbe. Szörnyen izgulok. Mi van, ha tényleg nem tetszek nekik? Ez annyira nem is érdekel. Jobban foglalkoztat az, hogy Zayn megbízik bennem. Be akar mutatni a rajongóknak, ami azt jeleni, hogy tényleg komolyan gondolja a kapcsolatunkat.

-Honey!
-Megyek már!-Kiabáltam.

Leszaladtam a lépcsőn közben a pulcsimmal bajlódtam. Nem figyeltem a lépcsősorra ezért az utolsó lécen elterültem.

-Még csak 8 óra lesz, de te már össze töröd magad? Na gyere.-Nyújtotta felém a kezét Zayn.
-Induljunk.-Mondtam, és az ajtó felé indultam.
-Kicsim, de ugye nem a nyuszis mamuszodba akarsz jönni?-Röhögött a barátom.

Lenéztem a lábamra. Ott álltam az ajtóban a rózsaszín nyuszis mamuszomban. Vigyorogva néztem Zaynre. Visszaszaladtam a cipőmért és már indultunk is.

***

A fiúk már bent ültek és beszélgettek a műsorvezetővel. Én egy széken ülve vártam őket.

-Zayn, ugye hoztál magaddal egy vendéget, igaz?-Kérdezte a nő.
-Igen, ez igaz.-Mosolygott az  előbb említett személy.
-Tát akkor nagy tapsot Honey Skarbeknek.

Amint meghallottam a nevemet felpattantam a székről. Szívem vadul dörömbölt. Mikor a többiekhez értem Zayn rám kacsintott, én meg leültem mellé. Csak a tömegre tudtam koncentrálni. Nagyon sokan voltak. Lámpa lázam lett. Zayn lágyan megszorította a kezem és rám mosolygott.

-Nos Zayn mi is lenne az a nagy bejelentés?-Mosolygott a műsorvezető.

6 megjegyzés:

  1. Gyorsan kövit!Nagyon ügyesen írsz! :) Kíváncsi vagyok nagyoon *-*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó volt hamar kövi rész :)!!!!!

    VálaszTörlés
  3. úúúúú*--* hajrá a kövit... vagyon izgulok mi lesz benne :DDD

    VálaszTörlés
  4. úriisten!! nagyon jó!! gyorsan kövit!!!:))*-*<3

    VálaszTörlés